Taxivervoer

De gemeente waarin u woont, verzorgt het vervoer van huis naar school en vice versa. U kunt aanspraak maken op vervoer naar een school voor bijzonder onderwijs voor kinderen met een beperking. U kiest daarbij voor de katholieke identiteit van onze school. Dit dient u aan te geven bij uw gemeente.  De directeur van de school legt u in een kennismakingsgesprek uit hoe de school de identiteit vorm geeft. Voor onze school is belangrijk dat u zich kunt vinden in deze vorm. U kunt bij de afdeling leerlingenvervoer het aanvraagformulier leerlingenvervoer opvragen. De gemeente geeft vervolgens de vervoersopdracht aan het taxibedrijf.

Waar nodig zorgen wij voor een bevestiging van inschrijving en een advies leerlingvervoer aan de gemeente. In verband met de veiligheid van uw kind achten wij het noodzakelijk dat er bij het thuisbrengen van de leerling minimaal oogcontact is tussen de ouders of verzorgers en de chauffeur of busbegeleid(st)er.

PlusOV
PlusOV organiseert het leerlingenvervoer in de gemeenten Brummen, Epe, Hattem, Heerde, Lochem, Voorst.
Postbus 44, 7240 AA Lochem
Telefoon: 088-758 76 55
Website: plusov.nl
E-mail: info@plusov.nl