Vrijetijd

Op school heb je gym, zwemmen, muziek en tal van activiteiten.

Daarnaast maak je ook kennis met diverse activiteiten, die je ook in je vrije tijd kunt doen. Samen met anderen bezig zijn, plezier maken, grenzen verleggen, nieuwe contacten leggen. Via Special Heroes en kunst en cultuur kom je via school in aanraking met veel verenigingen ook bij jou in de omgeving. Vind je het leuk om na schooltijd bij een club aan te sluiten, dan kun je onze vrijetijdsfunctionaris Anita Bruyns vragen om met je mee te kijken naar een geschikte vereniging.

Anita is bekend met veel verenigingen en kan voor jou het contact leggen, zodat de eerste stap is gezet.

Ook kunt u zich als ouder/verzorger tot onze vrijetijdsfunctionaris wenden. Hebt u een vraag/wens met betrekking tot het zoeken van een geschikte vrijetijdsbesteding of sport voor uw kind dan kan Anita u hierbij van dienst zijn.

Film Zone Noord

Voor informatie en/of vragen kunt u rechtstreeks contact opnemen Anita Bruyns:

Telefoon: 0571-261 411

Of maak gebruik van ons contactformulier.